fredag 14 mars 2008

Vårt babycafé



I dag har jag och Mirinda varit på babycafé på Waldorfskolan. Vi är tre föräldrar som håller i det hela och har tillsammans med ytterligare en förälder knåpat ihop ett tillhörande program, så varje gång har vi ett tema som pågår under ca en timme. Vi har redan avverkat Resa med barn (som jag var ansvarig för) och tre tillfällen då Petra ansvarade med sin kompetens som barnpsykolog. Och så fikar vi (mest hela tiden) och snicksnackar rent allmänt också såklart. Tycker själv att vi har riktigt trevligt. Nu har vi ett litet uppehåll p g a påsklov, men sedan är det bara till att komma inom om du är mammaledig eller ledig p g a havandeskap, det är alltid kul att träffa nya människor.


Här är Mirinda, Wilmer och Julius på babycaféet för några veckor sedan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart kommer jag i allafall. :)
Känner att jag bör har tillräckligt med kött på benen inom en snar framtid. :)

Liz sa...

vilken urtjusig scrap!!! :-) Den MÅSTE jag ju sno! ;-)

Malo sa...

Krya på dig! Synd att ni missade kalaset.

Anna sa...

Lisa: Ser fram emot det! :-)

Liz: Varsågod och ta för dig bara! ;-)

Malin: Tack! Ja, det var himla synd...

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: