onsdag 19 mars 2008

Vinstuttag

Jag är med i miljonlotteriet. Det innebär att man får hem 4 skraplotter i månaden och chans till att bli miljonär. Det har jag dock inte blivit ännu, men en del småvinster blir det emellanåt och det som är så bra, är att man kan samla sina vinstpengar på att vinstkonto och sedan spara ihop till något speciellt som man kan välja ur vinstplanen. Efter mitt tråkiga bankärende i dag, kändes det verkligen som det var läge för ett uttag från vinstkontot, för att bli lite uppmuntrad. Inom en snar framtid kommer därför denna kub från Cult Design flytta in hos oss. Jag tycker att de har så fina saker, lite svåra att få tag på här omkring bara.

2 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Visst har Cult fina saker, här står det en tandbortsmugg till badrummet på önskelistan just nu. Är det något särskilt du tittat ut får du höra av dig, här i söder säljs det lite varstans.
Ha en bra påsk!!
Kram Annelie

Anna sa...

Tack vad snällt, ska ha det i åtanke ;-) Glad påsk på er också!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: