tisdag 18 mars 2008

Sjukstugan

Det där otäcka flög över till Vilja igår eftermiddag och hade nått Elias i morse, så det börjar liknar rena sjukstugan här hemma. Fy för maginfluensa, säger jag. Det verkar vara något som går, behövde knappt säga mitt ärende när jag ringde för att sjukanmäla Elias i morse. "Kräksjuka?" frågade hon bara och tillade att det var inte det första samtalet hon hade tagit emot denna morgon. Per såg lite nervös ut när han stack till jobbet, men han mådde säkert bättre bara han kom utanför dessa dörrar. Jag gick med utanför dörrarna i morse, för att ta den här bilden.


Sjukstugan i vinterskrud 18 mars 2008

2 kommentarer:

Liz sa...

"vackert"

Malo sa...

Oj, vad magbacilluskerna sprider sig i ert hus, fin bild!
Jag stack in näsan i söndags!, hoppas att jag inte drabbas av åkomman på trettiofyran, jag har fått min beskörda del....

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: