söndag 27 januari 2008

Befrielse

Några minuter efter mitt desperata inlägg nedan återförenades jag med min nässpray. Efter att ha letat på de mest bisarra ställen hittade jag det till slut, hör och häpna: i medicinskåpet. Alltså på sin rätta plats, trots att jag naturligtvis har letat där både en och två gånger redan. Hmmm, undrar om inte "någon" jäklas med mig, kanske "någon" renlevnadsnisse som tycker att jag borde avgiftas hahaha.
Nu har i alla fall lugnet lagt sig i kroppen och allt känns tio gånger bättre. Lomhörd är jag dock fortfarande, men det är bara skönt hehe.
Fick en bild "morphad" (vi kallar det så på familjeliv) på mig i går. Jag tror att jag ska använda den som en mental bild när jag vill visualisera min styrka, för som Vilja kommenterade bilden: "Åh vad stark du är mamma!" Elias ville inte kommentera alls, han bara fnittrade smått hysteriskt, förstår inte varför...

1 kommentar:

Malo sa...

whops, den bilden du. kanske stenhård träning och x antal plastikoperationer? =)
Innebär era förkylningar att ni inte kommer imorgon?
Krya på er!!
Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: