söndag 27 april 2008

Vilja 8 år idag!


Jaha, då har det firats ytterligare ett kalas på 34:an! Vi bjöd på pastagratäng och köpekakor. Anette förgyllde kalaset med en tårta som hon hade fått över från Emils konfirmation igår, en hel stor fin tårta blev det över, tur för oss. Jag har inte haft ork till att baka, hade bara köpt Vienetta, så det satt fint med lite tårta till kaffet.
Vilja var nöjd med sin dag, det var Lizette och c/o, Peter och c/o samt Hanna och barnen och Malin som var här. Jennie hade otur att jobba hela helgen, så de kommer en annan dag.
Man kan nästan tro att det var tema för presenterna, mycket mat och bak blev det, måste erkänna att jag hade ett finger med i spelet där, har tipsat lite. Det finns ju hur mycket fint och roligt som helst att köpa till en flicka i den åldern och Vilja är så tacksam och lekglad, det gör det extra roligt att handla.


Klicka på bilden för att spana in på lite närmare håll

2 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Snigeln var mer långsam än jag trodde, hi hi. Men den är snart klar och förhoppningsvis har du den i nästa vecka. Ha en bra Valborgsmässoafton.♥Kram Annelie♥

Anna sa...

Hej Annelie!
Ingen fara alls, tar det bara lugnt, stressa inte :-) Jag är bara så glad att du har tagit dig tid att göra detta! Detsamma och kramkram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: