tisdag 15 april 2008

Min nya väninna

Jag har följt den från starten, och jag måste säga att jag var skeptisk till en början, men faktum är att jag lät mig snabbt omvändas och nu känns det som om jag har fått en ny väninna. Jag pratar om Pernilla Wahlgrens blogg på mamas hemsida. Jo, jag kan nog se att ni höjer ögonbrynen, det gjorde mina två bästa väninnor med när jag avslöjade mitt hemliga bloggläsande för dem. "Nej, men hon är väl bara för mycket, tramsig, fnittrig och lite hysterisk" Jo, det var nog min åsikt om henne också innan, men som sagt jag är omvänd. Jag hade lätt kunnat vara kompis med Pernilla! Hon bjuder på sig själv (och delar med sig av smaskiga recept), visar upp privata bilder (snyggo-brorsan Linus inte att förglömma), tipsar småbarnsföräldrar (hennes Theo är lika gammal som Mirinda), visar upp inköp i både klädesväg och inredning (god smak har hon också) och så har hon humor och självdistans. Hon är en flitig bloggare, uppdaterar så gott som dagligen (fattar inte hur hon hinner) och det uppskattas ju alltid av beroende bloggläsare som en annan!

1 kommentar:

Annelie Johnsson sa...

Visst är den bra, nästan som Se & Hör...
/Annelie

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: