söndag 6 april 2008

Fikaboken

Häromdagen när jag var på Coop, fick jag syn på något som fick mitt hjärta att slå ett par extra slag av glädje. Jag såg den på lite håll, så jag styrde snabbt och bestämt vagnen för att komma riktigt nära. Det var ett helt ställ med sådana här:



Ni kan väl förstå att jag kunde höra den ropa mitt namn genom halva affären? "små råd och recept för stora fikaälskare" Yepp, that's me! Och med recept av the one and only Leila! Och det enda jag behövde göra för att den skulle bli min var att köpa en produkt från Gevalia (vilket i och för sig innebar ett smärre svek mot mitt älskade Zoégas, men men...) Så skynda er nu att hämta hem er egen fikabok med smarriga recept och underbara bilder!



...och förresten, ni har väl inte missat Leilas blogg?

1 kommentar:

Malo sa...

Har helt missat Leilas blogg, hon har ju såååå mååånga goda recept...ju...!!!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: