fredag 15 februari 2008

Sportlov

Nu har sportlovet börjat, det ska bli jättskönt med en hel veckas sovmorgon och utan en massa tider att passa. Vi har ingenting speciellt planerat, det blir nog mest till att softa och vara lite spontan. Det blir troligtvis IKEA redan i morgon i alla fall för att spana på nya soffan. Hoppas, hoppas att den lever upp till våra förväntningar.
En annan trist sak har hänt i veckan. Magnus Uggla har slutat blogga. Bara sådär. Helt utan förvarning. Då var man av med det beroendet. Kommer att sakna hans sköna humor, nu vill jag genast hitta någon ny kändisbloggare att inspireras av, helst någon som man skrattar mycket åt, tycker nog att Martinas blogg är lite av en besvikelse. Får återkomma i det ärendet.
Jag blev inte besviken på förhandstitten i går kväll av TV4s nya serie som börjar 28 februari. Det är Addisons (från Grey's Anatomy) spin-off, som handlar om när hon slutar på Grey's och flyttar till LA för att börja på nytt. I går fick man en timmes tjuvtitt och bakgrundsfakta (många underbara scener från Grey's) och den verkar jättebra, verkligen. Jag kan ju tyvärr inte se Grey's eftersom den går samtidigt som Lost som är en av få serie som både jag och Per följer, så för husfridens skull har jag gett upp den trots att det måste vara den bästa serien i världen. Men denna nya har TV4 roffat åt sig och den kommer att visas på torsdagskvällarna, passar mig perfekt. Och Addison är ju snygg som få och ingen kan pluta med läpparna så charmigt som hon!

5 kommentarer:

Liz sa...

Va REDAN ett nytt inlägg?!? Jag är minst sagt chockad, häöll på att trilla av stolen! hahahahaha! va kul., en rolig överraskning.....men undrar varför du inte nämnt detta för mig...tvprogrammet? hmmm...de måste jag se, greyfanatiker som man är med många andra!! åhh jag visst tusan är hon ju rkitigt snygg!!

Anonym sa...

Ja,det är nedräkning vill jag lova!! vilken tid kommer det vara,vet du det?
säger som bästatste vännen min: "Hon är verkligen kvinna".. :-)

Anna sa...

Liz:
Va REDAN en ny kommentar?!?! Minst sagt chockad... :-D
Ja klart du måste se, du kommer säkert att älska det! Har sett trailern många gånger, men hela tiden glömt att säga det, men nu vet du ;-)

Jen:
Denna über-quinna kommer vi att kunna se mellan kl 21-22 på torsdagar!

Anonym sa...

Blev med lite knäckt av att uglla har slutat blogga :( but why? det finns för få bloggande män...
jag läser mia å martina på mama, å fotbollsfrun, men jag vet inte riktigt vad jag tycker... :/ Hoppas soffan är fin å att ni får en härlig helg :) Kram

Anna sa...

Lisa:
Håller med! Verkar inte som om karlarna har tillräckligt med tålamod ;-) Följde ju även Alex Schulmans blogg, men han la ju med ned...
Läser också fotbollsfrun och Martina.
Ha det bäst! Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: