tisdag 19 februari 2008

Funderat klart

Jag lovade att återkomma med vem som blir Magnus Ugglas efterträdare, det var minsann inte så lätt. Det skulle vara en kändis och en manlig sådan, helst skulle hans blogg vara lika välskriven som Ugglas och med mycket humor. Nu har jag i alla fall bestämt mig och det blev Petter som fick den inte alltför lätta uppgiften att ta över efter Uggla. Jag gillar hans krönikor i mama-tidningen och i bloggen skriver han också personligt och gulligt om sina barn. Det gillar jag!
Annars ser jag fram emot (med skräckblandad förtjusning) bröderna Schulmans hemsida som ska öppnas i april. Det ska bli väldigt intressant att se vad de två har kokat i hop...

2 kommentarer:

Malo sa...

Vilken ny fin bild du har som "huvud", har du photoshop.?

Anna sa...

Jo, det har jag ju... Kan inte låta bli att shoppa fast jag borde inte när datorn är som den är. *beroende*
Tack förresten! :-D

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: