onsdag 20 februari 2008

Skönt!

Efter samtal med min syster (som hade pratat med faster Annika), ett roligt inlägg av min andra syster (se kommentarer på förra inlägget) samt ett samtal till farmor själv nu på kvällskvisten är jag övertygad om att hon är på bättringsvägen. Skönt! Ska troligtvis hälsa på henne i morgon. Vi håller på att baka gula rutor som vi ska ha med oss i så fall.
I går var vi också i baktagen, det blev mockarutor som jag föredrar att kalla dem, enligt Elias heter de kärleksmums och andra kallar dem för Snoddas, jaja, kärt barn har många namn.
Så vi har varit hemma och tagit det lugnt i två dagar nu, bakat som sagt och fixat och städat lite i Viljas/Mirindas rum, blir det färdigt någon gång kanske det dyker upp lite bilder här i bloggen. Det är så härligt med ett rum där man helt kan leva ut sin allra mest rosa flickdröm!

Här är två bilder på när vi var ute en runda i dag. Mirinda gillar verkligen att åka vagn nu och när de stora kör rally med vagnen är det extra skoj, så klart som den Fia Bus hon är!



Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: