tisdag 26 februari 2008

Bokrean är i full gång

Ja, bokrean pågår för fullt och trots att jag ännu inte har hunnit besöka vår lokala bokhandel, har jag redan gjort mina fynd i dag. Först på Konsum i Mörrum, där jag bara inte kunde motstå ett antal barnböcker, tre till Mirinda och en "Pysselbok för små prinsessor" till Vilja (fast kanske mest till mig :-D). Denna till Mirinda bl a, den var ju helt bedårande söt!


Endast 19 riksdaler!

Sedan har jag shoppat på Adlibris bokrea nu hemma vid datorn, skönt att sitta i lugn och ro. Det blev två av Leilas kokböcker och "Konsten att vara snäll" av Stefan Einhorn (inte för att just jag behöver den, man kan ju alltid ge den vidare till mer behövande hehe).

Och in till Bokia bara måste jag någon dag, för där var de underbara Ture-böckerna allra billigast, 29 kr/st, det kallar jag rea!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: