lördag 23 februari 2008

Dunnisparty

I dag har jag varit på Dunnisparty hos min syster i Sölvesborg. Jag tycker om Dunnis kläder och nu har den nya kollektionen kommit in som var väldigt vårfin med ljusa färger, mycket hallonröd, grönt och randigt. Jag köpte ett helt set till Vilja; klänning, trekvartssbyxa och scarf i hallonrött, väldigt sött tyckte jag.


Detta set köpte jag till Vilja (bild från Dunnis hemsida)

Sen fyndade jag också, jag köpte detta set från den "gamla" kollektionen.



Flick-kusinerna hade roligt medan vi mammor shoppade loss, t o m Mirinda fick vara med i lektältet.




Nu ska jag läsa allt om "Mello" i aftonbladet, jag älskar att titta på showen med en redan förutbestämd åsikt om alla låtar och artister! Undras om kvällen kan bjuda på en liknande skräll som i de andra två delfinalerna?

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: