onsdag 20 februari 2008

Farmor lilla...

Fick reda på i går kväll att farmor är dålig och har blivit inlagd. Hon har tydligen dragits med en influensa i tre veckor och när min faster tog henne till doktorn hade hon både hjärtflimmer och lågt blodvärde. Hon är ju i stort sett aldrig sjuk så detta känns lite tungt. Man blir allt lite nervös, hon är ju ändå 83 år, men jag hoppas att hon kryar på sig fortare än kvickt så att vi kan komma och hälsa på henne som vi hade tänkt nu när det är lov och allt. Puss och kram på dig farmor!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag övervägde i nån minut att vila mej å spara på energin, men det gick liksom inte i hop sej. :) Så nu bakar vi loss :)

Anonym sa...

Farmor är fööör pigg just nu..var å hälsade på henne på lasarettet o det första hon fråga mig är:"Oh,vad bra,du har bil va?..då kan du köra hem mig! " :-D o jag har aldrig sett en 83åring springa så fort ut från ett lasarett förr!..hon hade precis fått blod o såg ut som en pigg 65åring o alldeles rosig om kinderna...men det var bråttom hem för hon kunde ju inte visa sig bland folk när håret såg ut som det gjorde,så det skulle visst bli en superblond toning direkt vid hemkomst...jag säger bara ...TUR att faster Annika är kvar där hos henne :-D

Ina sa...

Hej!!
Tack för din kommentar i min blogg! Ledsen att din farmor mår dåligt, hoppas hon ktyar på sig snart!
Vad kul att du också har en blogg, det visste jag inte...
Kram Ina

Anna sa...

jen:
Vad skönt att höra, låter som gamla vanliga farmor det där! :-D Pratade precis med henne på telefon, hon lät jättepigg!

ina:
Ja, det verkar som om hon gör det! Tack själv för din kommentar, jag blev så glad! Nu vet du... hihi

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: