torsdag 7 februari 2008

Brev från Asta

Bästa Anna!
Jag har nu fått svar på Ditt cellprov som visade samma typ av lätta förändringar igen. Jag skulle därför vilja göra ett litet ingrepp där man skrapar bort slemhinnan på livmodertappen så ett nytt lager kan växa in. Du får tid för detta som ju görs i kortvarig narkos här på operationsvdelningen.
Med vänlig hälsning Asta Carlsson, överläkare


Jag hade onda föraningar när den här cellprovskaruselllen drog i gång och det är ju säkert ingenting, Asta lugnade mig förra gången vi träffades och berättade att det kunde bli tvunget till att skrapa lite men nu när man fått brevet och man läser "...förändringar...ingrepp...narkos..." då känns det ju sådär måste jag säga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte så frestande precis... :/ men det blir nog bra :)

Anonym sa...

usch nää nu blir jag lite nervös..okej jag erkänner...JÄVLIGT NERVÖS!!

Anna sa...

Haha, det är ingen fara, det har Asta lovat, jag litar fullt och fast på henne :-)

Malo sa...

Ugh, blev skrajsen när jag läste det, men du är i goda händer. Det kommer att gå bra!!

Anna sa...

Tack för era kommentarer, jag är också övertygad om att det kommer gå hur bra som helst! Men en sådan här sak får gärna tankarna att skena iväg och inte bara på mig märker jag :-)

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: