måndag 5 maj 2008

Till allmän beskådan

Nu kan man kolla in trettiofyran på hemnet! Lite vemodigt känns det, och lite scary också, hemmet ute till allmän beskådan och nagelfaring, hujedamej. Lizette var här i fredags och hjälpte till med den sista finputsningen innan mäklaren skulle komma och hon bara stönade till slut:
"Det är ju som om ni ska ha värsta storkalaset!"
"Ja och det är inte varje dag man bjuder in hela svenska folket" svarade jag medan jag fortsatte att gno (med tandborsten, bästa städprylen om ni frågar mig!).

1 kommentar:

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Förstår att det bär emot lite att lämna ett så härligt och välstädat(*fniss*) hus!! Men det blir säkert minst lika bra på nästa ställe, eller hur!? Snigel är nu på tork för sjuttioelfte gången, så han kommer med posten i morgon hoppas jag./Annelie

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: