onsdag 7 maj 2008

Första skorna

Fram tills nu har Mirinda hasat runt i mockasiner utomhus, men igår tog jag mig i kragen och åkte in för att köpa ett par riktiga skor till flickstackar'n. Jag hade ett par vita hemmma, men jag tyckte att de verkade lite stora (stl 21), men när jag kom in till skoaffären och de mätte foten, visade det sig att hon skulle ha, just det: storlek 21. Men det blev ett köp ändå, så nu har hon två par, kanske inte helt fel? Man ville ju inte ha åkt in förgäves heller *fniss*. Och på något konstigt vänster råkade det komma med ett par vita ballerinaskor till mamman med i påsen hem, förstår inte hur det gick till riktigt...
Det fanns en del söta flickskor att välja mellan, men med tanke på högsommarvärmen som nu råder fick det bli ett par nättare tygskor, som hon också kan vara barfota i, vilket hon var idag.


Söta va?



Bara man har tungan rätt i mun går det hur lätt som helst att spatsera runt i de nya skorna, även på vår sluttande tomt.


Vilket underbart majväder vi har! Bäst att passa på och njuta och vara ute så mycket som möjligt!



Som vanligt klicka på bilderna för se i större format

5 kommentarer:

Liz sa...

jisses så söt!! :-)

Anonym sa...

Så gullig :)

Ina sa...

Så söta skor på en så söt tjej!! Vad fint ni har det hemma!! Hur fint som helst, du har mycket bra smak!! Jag gillar era golv och det finns mycket fina detaljer, snyggt, prydligt och stilrent!! Förstår att det känns vemodigt att sälja, nu är ju bara frågan vart ni ska ta vägen härnäst? Ska ni överge oss S-bor nu? Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar men jag blir så nyfiken!!
Kram Ina

Anonym sa...

Jisses vad sött var precis min första tanke med! :-)
lilla dockan!

Anna sa...

Alla: Tack, håller såklart med hihi :-)

Ina: Tack för komplimangerna, det betyder ju en del när det kommer från dig, som är så jätteduktig på inredning och får till det så det fint! Den lantliga stilen är jättefin, jag är ofta "inne " hos dig och suktar, men det kräver lite mer tid och energi, så jag bara kör på det jag tycker är fint, det blir en blandning av allt möjligt! Jag tycker om lite lekfull inredning också, älskar tex att pyssla med barnens rum eller att överraska som med den orange Pappelinamattan i hallen.

Ja, nu blir vi stadsbor i stället, ska flytta till marklägenhet t o m så det lär väl bli en omställning kan jag tänka mig! Men det blir säkert bra det också! Kram!

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: