måndag 12 maj 2008

Jag tillber solen!

Idag har solen lyst (hahaha) med sin frånvaro och jag har redan hunnit sakna den. Efter förra sommarens usla väder får det gärna bli en riktigt fin i år som kompensation. Även om jag inte gillar att grillas i solen så älskar jag fina sommardagar, det finns ju både skugga, parasoll och svalkande bad. Och så blir det så fina kort att sätta in i familjealbumet!


Jag lyckades fånga alla tre på bild samtidigt, WOW! (Men man måste vara riktigt snabb på avtryckaren)


Lilla Tultan


Den fina gungan som Vilja fick i present av moster Jennie blev en riktig färgklick i trädgårdens grönska.


Middag (frukost, lunch, fika och kvällsmat med för all del) på altanen är ju en av sommarens absoluta höjdpunkter. Igår var det min hemlagade potatissallad och grillade veggie-filéer som vi kunde njuta av, riktigt god sommarmat! Och nu vill ungarna grilla varje dag...

2 kommentarer:

Ina sa...

Ser härligt ut, vi har också grillat och ätit ute, solat och varit på samma marknad hi, hi...
"blöjbilden" är ju bara så söt, finns det något sötare än småttingar i bara blöja som tultar runt!?
Aha, det blir stan igen. Tja varför inte eftersom era barn går i skola och på dagis där... Det kommer säkert bli kanon!!
Kram Ina

Anna sa...

Ina:
Ja, det känns bra att man tog tillvara på de heta dagarna, man blir så snabbt bortskämd med värmen och tror att "nu ska det vara så här" men nu har det ju varit lite svalare i några dagar.
Ja, vi får hoppas att vi alla kommer att trivas i stan, men det tror jag säkert!
Ja, snart har du ett litet blöjbarn till, ska bli spännande att se vem som tittar ut, vilken dag som helst nu ju!
Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: