söndag 11 maj 2008

Snigelpost

Det var så mycket ståhej i går med visning och allt så vi glömde alldeles bort att ta in posten, kom vi på i dag på förmiddagen och jag blev så glad när jag upptäckte att vi hade fått ett efterlängtat paket, det är ju inte varje dag det händer precis. Jag förstod direkt vad det var som dolde sig i det fint inslagna paketet.



Det var en übersöt liten snigel som min bloggvän Annelie egenhändigt knåpat ihop till mig, eller rättare sagt till Mirinda. Hon visade upp en sådan på sin blogg som hon hade gjort i present till en 1-åring och jag frågade om hon kunde tänka sig att göra en till och hon är så himla snäll att hon gjorde det! Jag fick den gjord helt efter eget önskemål (rosa med vitmålad dragbräda) och den blev verkligen hur fin som helst, jag är i och för sig lätt-impad när det gäller allt som har med nål och tråd att göra, är helt värdelös på det själv, men visst är den underbar? Tack snälla Annelie!!!


Mirinda blev såklart överförtjust, hon älskar att dra runt på saker, så nu kanske Elias får ha sin plånbok med kedja i fred


Närbild på Snigel

2 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Kul att Miranda gillade snigeln, men vad har hänt med färgen, har den blivit mörbultad i posten?? Kram Annelie

Anna sa...

Kanske lite, men det gör absolut inget, då blir den ju bara lite shabby chic-fin :-) Kram

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: