torsdag 12 juni 2008

Min favvo!

Jag tycker i vanliga fall att tiden bara springer ifrån mig, men när det gäller tiden som går mellan mina nummer av Family Living så känns det plötsligt bra mycket segare, denna månaden har jag väntat och väntat på senaste numret och har hunnit med att inhandla ett flertal substitut: Tove, Allt i Hemmet, Sköna Hem, Lantliv, Allt i Hemmet Special (25 hem tror jag den hette), Plaza Interiör, Hem Ljuva Hem.
Jag är i och för sig en äkta tidningsjunkie, men denna månaden har slagit alla rekord, det beror givetvis en hel del på den pågående bostadrenoveringen, det har ju känts extra angeläget att bli inspirerad nu. Jag har även besökt bibblan ett par gånger och där hunnit plöja igenom lite äldre nummer av Lantliv, Hus & Hem, Sköna Hem och Allt i Hemmet. Ett tips till alla inredningsintresserade, man kan även låna hem tidningarna (utom det allra senaste numret).
Jag hittade även en del av mina andra tidningar där som jag brukar köpa lösnummer av såsom Hälsa, Må Bra, Femina, Digitalfoto, Miljömagasinet, På Väg (Waldorftidning), så utbudet av bra tidningar är stort på bibblan, kanske har de dina favoriter också?
I dag damp då äntligen min allra bästaste tidning ned i brevlådan, har inte hunnit mer än till innehållsförteckningen, men ser nu fram emot en helg fylld med bl a ett besök i Malin Berghagens nya Stockholmslägenhet, picknick-tips, 15 Sverigepärlor att besöka, 6 olika drömrum till kidsen och massvis av tips för familjens sommarhem.

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: