måndag 16 juni 2008

Fotbollsfesten

I lördags var det fotbollsfest hos Liz och Kim, det var 10 vuxna och de sju kusinerna som hejade loss och festade på resterna av studentfestens buffé (synd att det inte blev något över av tårtan, den var fantastiskt god). La familia gjorde succé med sin outfit.




Jag behöver knappast berätta vem som var gladast när matchen var över...

I morgon är det terminens sista KF, börjar redan kl 9.00 och förväntas hålla på en halv evighet, det är bl a budgeten som ska avhandlas och det brukar ta sin lilla tid. Kidsen ska vara hos Liz som ska få uppbackning av Tina, det är första gången jag lämnar bort Mirinda, förutom den där gången jag var hos tandläkaren, då var hon också hos Liz. Jag var väl borta i 90 minuter, när jag kör in på uppfarten står Elias och viftar in mig, "Skynda, hon har skrikit hela tiden!"

Igår var Tina på bal, den hölls på Bäckaskog Slott i Fjälkinge och jag förväntar mig att få alla detaljer i morgon och även en bild att visa upp här på bloggen, jag har redan fått en preview av Liz, och hon var ju bara åh så vacker!

Inga kommentarer:

 
Mina besökare: Totalt: Idag: Online nu: